U Posušju prikazan film Bijeli put, slijedi veliki koncert Parnog valjka

Nakon Nove Bile, Zagreba, Osijeka, Busovače… i posuška publika pogledala je film Bijeli put autora Zdenka Jurilja, koji je u organizaciji Udruge PAUK, a u sklopu Posuškog lita održan u kinodvorani. Uz filmsku ekipu, Zdenka Jurilja, Tomislava Bubala, Tomislava Topića i Marka Mandića posuška publika imala je priliku pozdraviti i organizatora Bijelog puta dr. Ivana Bagarića, nekadašnjeg dopredsjednika Vlade RH Milana Ramljaka, liječnika u bolnici u Novoj Biloj dr. Vladu Tabaka i vozača u konvoju Bijeli put Ivicu Prilića koji su se i obratili nakon filma.

Ovo je bio već treći uspješni PAUK-ov događaj ovog ljeta nakon kina na otvorenom u suradnji sa Sarajevo film festivalom, te In memoriama na Darka Ćurdu koji su obilježili predstavom Sve o ženama Hrvatskog narodnog kazališta iz Mostara.

Sada je pred Paucima najzahtjevniji događaj ovog ljeta koncert Parnog valjka, čija priprema već naveliko traje. Na ovom događaju očekuje se više tisuća i ljudi i spektakl kakav Posušje, ali i Hercegovina odavno nisu vidjeli. Zahvaljujući tvrtki Planet koja sponzorira dolazak ovog benda ulaz na koncert je slobodan, kao i na sve dosadašnje Paukove događaje, a uz Planet, Pauci zahvaljuju i medijima koji su im uvijek bili na usluzi za organiziranje svih događaja.

I ovaj koncert, koji će se održati u nedjelju 13. kolovoza već je tradicionalan i bit će peti po redu. Ranijih godina na Trgu hrvatskih branitelja nastupali su Zabranjeno pušenje, Opća opasnost, Prljavo kazalište, Crvena jabuka, Teška industrija, a publici su se predstavili i domaći rockeri, bendova Predgrađe i Sjene.

Ranijih godina posuški trg bio je pun, a to se očekuje i ove godine uz legendarne rokere. Bit će to prilika za fanove Parnog valjka iz BiH i Dalmacije da ih opet uživo čuju, ali i za one koji ih do sada nisu slušali uživo da provjere zašto se ovaj bend, koji iza sebe ima 18 studijskih i pet live albuma, na sceni održao već više od četrdeset godina, priopćeno je iz Udruge “Pauk”.

SirokiBrijeg.info